Dostava

Dostava i isporuka paketa moguća je na sljedeće načine:

1. DPD dostava na adresu ili dostava u DPD prikupno mjesto / CIJELA RH
2. BoxNow dostava na paketomat / CIJELA RH
3. Preuzimanje paketa u našem skladištu (Zagreb)

Niže možete pročitati više o svakom načinu dostave i isporuke.

CJENIK DOSTAVE

DPD dostava / 1-2 radna dana (narudžbe do € 40): 3,19 €
DPD dostava / 1-2 radna dana (narudžbe iznad € 40): BESPLATNO
BoxNow dostava u paketomat / 1-2 radna dana (narudžbe do € 40): 1,99 €
BoxNow dostava u paketomat / 1-2 radna dana (narudžbe iznad € 40): BESPLATNO
Preuzimanje u našem skladištu (Zagreb): BESPLATNO

Cijene dostave vrijede na području cijele Hrvatske.

Opći uvjeti dostave i preuzimanja paketa
Narudžbe i uplate zaprimljene radnim danom od ponedjeljka do petka do 14:00h šaljemo isti dan.
Narudžbe i uplate zaprimljene u petak iza 14:00h, subotu i nedjelju šaljemo u ponedjeljak.
Dostava se vrši sukladno rasporedu navedenom na svakom od niže navedenih načina dostave i isporuke.
Vrijeme slanja i dostave/isporuke paketa se u slučaju blagdana i državnih praznika prebacuje na prvi sljedeći radni dan.
U slučaju izvanrednih situacija (poteškoće u prometu, vremenske neprilike, kvar dostavnog vozila, oštećeni proizvodi u dostavi u distribucijskom centru partnera) vrijeme dostave može biti dulje od navedenog.
Kupac je obavezan, prilikom preuzimanja robe, potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.
Ukoliko kupac naruči proizvod s plaćanjem pouzećem, te ne preuzme proizvod ili odbije preuzeti proizvod bez valjanog razloga, Obelisk d.o.o. zadržava pravo zahtijevati nadoknadu troškova manipulacije, transporta i drugih mogućih troškova (trošak slanja paketa te trošak povrata paketa).
Zbog dostave, ukoliko je na zgradi ili kući navedeno drugo prezime od onog kojeg ste upisali u narudžbi, molimo da ga navedete u napomeni kako bi Vas dostavna služba mogla pronaći.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja pošiljke provjeriti eventualna VANJSKA oštećenja pošiljke tj. paketa i odmah ih reklamirati dostavljaču, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva veća vanjska oštećenja. U tom slučaju vas molimo da nas kontaktirate kako bismo u što kraćem roku provjerili stanje pošiljke i poslali novu.

1. DPD dostava na adresu
Želite li paket primiti na Vašu adresu putem DPD dostavne službe, u košarici odaberite “DPD dostava na adresu / 1-2 radna dana”
DPDdostavlja radnim danom od 08-17 sati, od ponedjeljka do petka (subote, nedjelje, praznici i blagdani se ne računaju kao radni dani) / CIJELA RH
Roba poslana DPDdostavnom službom obično stiže na adresu unutar 48 sata nakon slanja, a u većini slučajeva unutar 24 sata.
Za narudžbe na udaljene otoke, dostava u pravilu traje nešto duže (3-5 radnih dana).
Dostava na sve otoke vrši se po ovom rasporedu DPD HR dostava na otoke, svi ostali otoci koji nisu navedeni u tablici dostava se vrši putem Hrvatske pošte.
Podizanje paketa na DPD prikupnim mjestima (DPD paketomati)
Osim dostave na kućnu adresu, pakete možete podignuti na DPD prikupnim mjestima, poslane pakete možete preusmjeriti putem linka koji ćete dobiti na e-mail adresu nakon što pošaljemo paket.
Koristeći uslugu DPD možete preusmjeriti paket na DPD paketomat ili prikupno mjesto, čak i ako Vam je paket poslan na kućnu adresu (nakon što Vam stigne obavijest da šaljemo paket).
Također, možete nam u napomeni narudžbe navesti naziv prikupnog mjesta (DPD paketomat) u koji želite da pošaljemo paket.
Naziv i kartu prikupnih mjesta možete pronaći na DPD pickup lokacije.
SMS i e-mail obavijest i praćenje pošiljke (track&trace)
Nakon što je Vaša narudžba obrađena i pripremljena za predaju DPD dostavnoj službi, na Vaš kontakt e-mail i telefon će stići prva SMS obavijest da će paket biti dostavljen, adresu dostave i evenutalni iznos pouzeća. Na dan dostave dobiti ćete drugi e-mail te SMS obavijest sa trosatnim vremenskim intervalom u kojem će pošiljka biti isporučena (npr. 09:00-12:00h), brojem pošiljke i kontakt telefonom dostavljača za eventualni dogovor oko drugog vremena ili mjesta isporuke pošiljke.
Što ako me nema na adresi kada dođe dostavna služba?
Ako pošiljka ne može biti isporučena na specificiranu adresu, tada će dostavljač ostaviti obavijest o prispijeću. Obavijest sadrži ključne podatke o paketu kao i telefonski broj DPD-a.
Također, dobit ćete poruku putem e-maila i/ili SMS-a koja će ponovo sadržavati direktnu poveznicu na DPD. Tamo ćete moći prema Vašim željama zadati upute vezane za drugi pokušaj dostave.
U koje vrijeme je dostava?
Nismo u mogućnosti utjecati na točno vrijeme kada će dostava biti izvršena, budući da ono ovisi o rasporedu dostavne službe, no nakon što dobijete obavijest da Vam paket stiže možete kontaktirati dostavljača pa pokušati dogovoriti neko drugo vrijeme.
Napomena
Zbog dostave, ukoliko je na zgradi ili kući navedeno drugo prezime od onog kojeg ste upisali u narudžbi, molimo da ga navedete u napomeni kako bi vas dostavna služba mogla pronaći.

2. BoxNow dostava na paketomat / CIJELA RH
Želite li paket podignuti na BoxNow paketomatu, odaberite ovu vrstu dostave u košarici.
Popis paketomata možete vidjeti u zadnjem koraku kupovine, nakon što odaberete grad u kojem se nalazite ili na ovom linku boxnow.hr
Nakon što dobijete obavijest na email adresu s kojom ste naručili da je paket stigao u paketomat, paket možete podignuti 24/7
Kada naručite iz online trgovine, BOX NOW će vam poslati tekstualnu poruku sa 6-znamenkastim PIN-om kada vaša pošiljka bude u odabranom BOX NOW ormariću. Upisivanjem ovog PIN-a na tipkovnicu ormarića otvorit će se vrata kako biste mogli preuzeti svoju pošiljku.
Ukoliko ste odabrali plaćanje po dostavi u paketomat, prije podizanja paketa morate platiti putem BoxNow sustava, više informacija možete vidjeti ovdje: BoxNow plaćanje pouzećem
Ukoliko u košarici ne vidite opciju BoxNow dostave, proizvod koji ste odabrali je prevelik za dostavu u paketomat.

3. Preuzimanje paketa u našem skladištu (Zagreb)
Za osobno preuzimanje robe kod nas u skladištu se ne naplaćuju troškovi dostave.
Za ovu vrstu isporuke prilikom narudžbe online odaberite opciju dostave ili isporuke (Preuzimanje u skladištu).
Plaćanje je moguće isključivo unaprijed virmanskim putem ili kreditnim karticama online. Plaćanje gotovinom ili karticama prilikom preuzimanja paketa u skladištu nije moguće.
Radno vrijeme skladišta: Ponedjeljak – petak: 09:00 do 16:00 sati
Moguće vrijeme isporuke paketa se u slučaju blagdana i državnih praznika prebacuje na prvi sljedeći radni dan.
Na kontakt stranici možete provjeriti da li radimo skraćeno zbog praznika ili blagdana.
Adresa skladišta: Obelisk d.o.o. Savica I. 141, Zagreb, 10000
Molimo Vas da prije dolaska u skladište provjerite da li je narudžba spremna za preuzimanje na tel: 01/6408-382 ili e-mail: info@tacticaltrails.hr
Detalje o ovoj vrsti isporuke te kartu kako doći do nas možete vidjeti ovdje.